Ważne daty

26 czerwca 2018r.

  • 3D Systems wstrzymuje dostęp Geomagic Design do serwera licencji Flexera, które zostały wydane pomiędzy marcem 2014 a lipcem 2017.
  • Dotyczy wersji Geomagic Design 16.x lub nowszych.
  • Aby sprawdzić posiadaną wersję, proszę wejść w okno główne Alibre/Geomagic Design I przejść do okna > Pomoc > O Alibre Design. W wyświetlonym oknie pojawi się opisana wersja.

Wycofanie licencji Flexera

3D Systems wstrzymuje dostęp Geomagic Design do serwera licencji Flexera. Dotyczy wersji Geomagic Design 16.x lub starszej.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77.

Od kiedy 3DSystems nie sprzedaje wsparcia technicznego dla Geomagic Design, a wszystkie opieki technicznej dla Geomagic Design wygasną, utrzymywanie serwera licencji jest dodatkowym kosztem, którego 3DSystems nie chce ponosić.

NIE. Wstrzymanie dostępu do serwera licencji Flexera.

Najlepszym sposobem zapewnienia ciągłości użytkowania oraz dostępu do nowych funkcji jest zakupienie Opieki technicznej Alibre i uzyskanie dostępu do najnowszej wersji Alibre, która wykorzystuje nowy mechanizm licencjonowania. Aby to zrobić, prosimy o kontakt na adres biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48 12 412 99 77 w.49.

Zachęcamy do odnowienia opieki technicznej i zyskania najnowszej wersji Alibre. Od momentu powrotu Alibre Design, wydaliśmy już kilka aktualizacji. W momencie wyłączenia serwera Flexera, Alibre Design będzie już w wersji 2018, które przyniesie wiele ulepszeń i nowych funkcji. Mamy jednak świadomość, że nie wszyscy są wstanie zakupić aktualizację od razu.

Jeżeli nic nie zrobisz, to 26 czerwca 2018r. otrzymasz bezpłatną aktualizację do pierwszej wersji Alibre Design, która została wydana w lipcu 2017r. Jest to pierwsza wersja która została wydana po powrocie Alibre. Oznacza to, że możesz przejść na Alibre Design z Geomagic Design i kontynuować korzystanie z oprogramowania. Nie oznacza to jednak, że masz aktywną opiekę techniczną. Aby zaktualizować program do wersji nowszej, będziesz musiał zakupić opiekę techniczną Alibre Design.

Nie. Zwykle naliczamy niewielką dodatkową opłatę za odnowienie opieki technicznej, jednakże w tym przypadku, chcemy mieć pewność, że każdy kto będzie chciał zakupić opiekę techniczną, będzie mógł sobie pozwolić na jej zakup. Dlatego dodatkowa opłata za odnowienie opieki technicznej zostaje zawieszona do czasu wyłączenia serwera Flexera.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77. Jeżeli mieszkasz w USA lub Kanadzie, możesz skontaktować się bezpośrednio z producentem  hello@alibre.com lub tel.: 877-7-ALIBRE.