Ważne daty

26 czerwca 2018r.

  • Alibre, LLC wstrzymuje dostęp do starego systemu licencjonowania CRM dla wszystkich produktów Alibre wydanych przed Marcem 2014r.
  • Dotyczy wszystkich wersji Ailbre Design do wersji Alibre Design 2012 (3.x – 14.x)
  • Dotyczy również pierwszej wersji Geomagic Design (15.x)
  • Aby sprawdzić posiadaną wersję, proszę wejść w okno główne Alibre/Geomagic Design i przejść do okna > Pomoc > O Alibre Design. W wyświetlonym oknie pojawi się opisana wersja w opisie podobna do: PRODUCTVERSION 14,0,4,14056.

Wycofanie licencji CRM

Alibre, LLC wstrzymuje stary serwer licencji używany przez stare wersje Alibre Design. Zmiany te dotyczą wersji Geomagic Design 15.x, oraz Alibre Design 2012 (14.x) oraz starszych. Zmiany te nastąpią 26 czerwca 2018r.

Dotychczasowy system licencjonowania funkcjonuje od prawie 20 lat. Nie był przeznaczony do działania przez tak długi czas. Używa on starej, przestarzałej technologii i wymaga kosztownej konserwacji zarówno czasu, jak i zasobów, aby utrzymać działanie. Chcemy mieć pewność, że wykorzystujemy wszystkie nasze zasoby do tworzenia nowych funkcji oraz usuwamy wszystkie błędy.

Wstrzymanie starego serwera licencji pociągnie następujące skutki:

Każdy użytkownik będzie mógł używać zarejestrowanej już wersji

Po dacie wstrzymania serwera nie będzie można zarejestrować nowych stanowisk. Czyli nie będzie można zainstalować programu na innym komputerze.

W zależności od wersji może także nastąpić niewielkie opóźnienie podczas uruchamiania programu.

W tym momencie dostępne są dwie wersje programu: Alibre Design Professional oraz Expert.

Jeżeli posiadasz wersje Personal lub Basic Edition, dostaniesz darmową aktualizację do wersji o zbliżonych możliwościach. Np. jeżeli posiadasz Alibre Personal i zakupisz opiekę techniczną dla wersji Professional to otrzymasz dostęp do Alibre Professional.

Nie. Zwykle naliczamy niewielką dodatkową opłatę za odnowienie opieki technicznej, jednakże w tym przypadku, chcemy mieć pewność, że każdy kto będzie chciał zakupić opiekę techniczną, będzie mógł sobie pozwolić na jej zakup. Dlatego dodatkowa opłata za odnowienie opieki technicznej zostaje zawieszona do czasu wyłączenia serwera Flexera.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77. Jeżeli mieszkasz w USA lub Kanadzie, możesz skontaktować się bezpośrednio z producentem  hello@alibre.com lub tel.: 877-7-ALIBRE.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77.

Load More