Strona główna » FAQ » Wycofywanie licencji CRM

Wycofywanie licencji CRM

Ważne daty

26 czerwca 2018r.

  • Alibre, LLC wstrzymuje dostęp do starego systemu licencjonowania CRM dla wszystkich produktów Alibre wydanych przed Marcem 2014r.
  • Dotyczy wszystkich wersji Ailbre Design do wersji Alibre Design 2012 (3.x – 14.x)
  • Dotyczy również pierwszej wersji Geomagic Design (15.x)
  • Aby sprawdzić posiadaną wersję, proszę wejść w okno główne Alibre/Geomagic Design i przejść do okna > Pomoc > O Alibre Design. W wyświetlonym oknie pojawi się opisana wersja w opisie podobna do: PRODUCTVERSION 14,0,4,14056.

Wycofanie licencji CRM

Alibre, LLC wstrzymuje stary serwer licencji używany przez stare wersje Alibre Design. Zmiany te dotyczą wersji Geomagic Design 15.x, oraz Alibre Design 2012 (14.x) oraz starszych. Zmiany te nastąpią 26 czerwca 2018r.

Dotychczasowy system licencjonowania funkcjonuje od prawie 20 lat. Nie był przeznaczony do działania przez tak długi czas. Używa on starej, przestarzałej technologii i wymaga kosztownej konserwacji zarówno czasu, jak i zasobów, aby utrzymać działanie. Chcemy mieć pewność, że wykorzystujemy wszystkie nasze zasoby do tworzenia nowych funkcji oraz usuwamy wszystkie błędy.

Wstrzymanie starego serwera licencji pociągnie następujące skutki:

Każdy użytkownik będzie mógł używać zarejestrowanej już wersji

Po dacie wstrzymania serwera nie będzie można zarejestrować nowych stanowisk. Czyli nie będzie można zainstalować programu na innym komputerze.

W zależności od wersji może także nastąpić niewielkie opóźnienie podczas uruchamiania programu.

W tym momencie dostępne są dwie wersje programu: Alibre Atom3D, Alibre Design Professional oraz Expert.

Jeżeli posiadasz wersje Standard, Personal lub Basic Edition i zakupisz opiekę techniczną dla wersji Atom3D, to otrzymasz dostęp do wersji o najbardziej zbliżonej funkcjonalności – Alibre Atom3D.

Nie, ale zwykle naliczamy niewielką dodatkową opłatę za odnowienie opieki technicznej niezależnie od czasu jaki była nieaktywna.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77. Jeżeli mieszkasz w USA lub Kanadzie, możesz skontaktować się bezpośrednio z producentem  hello@alibre.com lub tel.: 877-7-ALIBRE.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Alibre?
Pozostaw maila - skontaktujemy się z Tobą. Twój adres mailowy będzie użyty tylko do kontaktu w sprawie Alibre. Nie przekazujemy nikomu Twoich danych i nie będziemy Cię spamować.
Zapisując się do newslettera wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego informacji handlowych wysyłanych przez DATACOMP IT Sp. z o.o. na zlecenie osób trzecich. Przyjmuję do wiadomości, że udzielenie tej zgody jest całkowicie dobrowolne i jeśli nie chcę, nie muszę jej udzielać a także mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem oraz że zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej oraz z Polityką Prywatności, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.