fbpx
Strona główna » FAQ » Licencjonowanie

Licencjonowanie

FAQ Licencjonowanie

W odróżnieniu od wielu innych dostawców oprogramowania CAD, Alibre nie zmusza do wykupienia rocznej subskrypcji, żeby mieć dostęp do oprogramowania i danych. Posiadasz licencję na własność.

Nie. Różne typy licencji mają różny koszt.

Nie. Kupujesz licencję i możesz kontynuować używanie programu bez obowiązku płacenia opłat.

Licencje nie są przypisane do konkretnej osoby, czy też do konkretnego urządzenia. 1 licencja oznacza, że 1 osoba może używać oprogramowania na 1 urządzeniu w 1 czasie.

Tak. Możesz wybrać płatność małych rocznych opłat, żeby mieć zawsze aktualne oprogramowanie z nowymi funkcjonalnościami oraz naprawionymi błędami.

Tak, możesz przenosić swoją licencję na różne urządzenia tyle razy ile tylko chcesz.

Po wyrejestrowaniu Alibre Design przechodzi w tryb darmowej przeglądarki, więcej opisaliśmy tutaj

Tak. Skontaktuj się z Alibre albo resellerem. Może być wymagana dodatkowa opłata.

To zależy od typu licencji, który posiadasz. Licencje Node Locked są przyjazne dla podróżujących.  Licencje Concurrent wymagają dostępu do Internetu za każdym razem, gdy uruchamiasz i zamykasz oprogramowanie. Najlepszym rozwiązaniem będzie poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji, a my Cię poprowadzimy w tej kwestii.

Wycofanie licencji Flexera

3D Systems wstrzymuje dostęp Geomagic Design do serwera licencji Flexera. Dotyczy wersji Geomagic Design 16.x lub starszej.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77.

Od kiedy 3DSystems nie sprzedaje wsparcia technicznego dla Geomagic Design, a wszystkie opieki technicznej dla Geomagic Design wygasną, utrzymywanie serwera licencji jest dodatkowym kosztem, którego 3DSystems nie chce ponosić.

Wstrzymanie dostępu do serwera licencji Flexera skutkuje brakiem możliwości ponownej aktywacji oprogramowania Geomagic Design.

Najlepszym sposobem zapewnienia ciągłości użytkowania oraz dostępu do nowych funkcji jest zakupienie Opieki technicznej Alibre i uzyskanie dostępu do najnowszej wersji Alibre, która wykorzystuje nowy mechanizm licencjonowania. Aby to zrobić, prosimy o kontakt na adres biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48 12 412 99 77 w.49.

Zachęcamy do odnowienia opieki technicznej i zyskania najnowszej wersji Alibre. Od momentu powrotu Alibre Design, wydaliśmy już wiele dużych aktualizacji.
Zachęcamy do zapoznania się z filmami pokazującymi wszystkie nowości link.

Mamy jednak świadomość, że nie wszyscy są w stanie zakupić aktualizację od razu.

Jeżeli nie zakupisz Odnowienia opieki technicznej, to możesz otrzymać bezpłatną aktualizację do pierwszej wersji Alibre Design, która została wydana w lipcu 2017r. Jest to pierwsza wersja która została wydana po powrocie Alibre. Oznacza to, że możesz przejść na Alibre Design Professional z Geomagic Design Elements oraz Alibre Design Expert z Geomagic Design i kontynuować korzystanie z oprogramowania. Nie oznacza to jednak, że masz aktywną opiekę techniczną. Aby zaktualizować program do wersji nowszej, będziesz musiał zakupić opiekę techniczną Alibre Design.

Nie, ale zwykle naliczamy niewielką dodatkową opłatę za odnowienie opieki technicznej niezależnie od czasu jaki była nieaktywna.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77. Jeżeli mieszkasz w USA lub Kanadzie, możesz skontaktować się bezpośrednio z producentem  hello@alibre.com lub tel.: 877-7-ALIBRE.

Wycofanie licencji CRM

Alibre, LLC wstrzymuje stary serwer licencji używany przez stare wersje Alibre Design. Zmiany te dotyczą wersji Geomagic Design 15.x, oraz Alibre Design 2012 (14.x) oraz starszych. Zmiany te nastąpią 26 czerwca 2018r.

Dotychczasowy system licencjonowania funkcjonuje od prawie 20 lat. Nie był przeznaczony do działania przez tak długi czas. Używa on starej, przestarzałej technologii i wymaga kosztownej konserwacji zarówno czasu, jak i zasobów, aby utrzymać działanie. Chcemy mieć pewność, że wykorzystujemy wszystkie nasze zasoby do tworzenia nowych funkcji oraz usuwamy wszystkie błędy.

Wstrzymanie starego serwera licencji pociągnie następujące skutki:

Każdy użytkownik będzie mógł używać zarejestrowanej już wersji

Po dacie wstrzymania serwera nie będzie można zarejestrować nowych stanowisk. Czyli nie będzie można zainstalować programu na innym komputerze.

W zależności od wersji może także nastąpić niewielkie opóźnienie podczas uruchamiania programu.

W tym momencie dostępne są dwie wersje programu: Alibre Atom3D, Alibre Design Professional oraz Expert.

Jeżeli posiadasz wersje Standard, Personal lub Basic Edition i zakupisz opiekę techniczną dla wersji Atom3D, to otrzymasz dostęp do wersji o najbardziej zbliżonej funkcjonalności – Alibre Atom3D.

Nie, ale zwykle naliczamy niewielką dodatkową opłatę za odnowienie opieki technicznej niezależnie od czasu jaki była nieaktywna.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77. Jeżeli mieszkasz w USA lub Kanadzie, możesz skontaktować się bezpośrednio z producentem  hello@alibre.com lub tel.: 877-7-ALIBRE.

Skontaktuj się z nami biuro@alibre.pl lub telefonicznie +48-12-412-99-77.

 

 

 

 

Zapisz się do naszego
Podaj nam swój email, aby otrzymać ważne informacje wcześniej niż inni.
NewsletterA