Relief Maker 2.0

Niesamowite nowe funkcje, większa kontrola, mnóstwo poprawek i lepsze rezultaty.
Twój okres próbny już minął? Mamy rozwiązanie.
UI new[1]

Koniec z niechcianymi wybrzuszeniami

Ulepszone algorytmy niektóre sceny stanowiły dla silnika obliczeniowego wyjątkowe wyzwanie – teraz został on ulepszony, aby radzić sobie z nimi znacznie lepiej.
bulge1[1]
bulge2[1]
UI new[1]

Zmiany w interfejsie

Ulepszony wygląd przyjemniejsze kolory, lepszy układ i większa przejrzystość.

Nowy typ płaskorzeźby

Surowa geometria (Raw Geometry) świetne rozwiązanie dla specyficznych scen bez podcięć, które są ogólnie wypukłe, np. budynki. Zachowuje krawędzie liniowe. Daje spłaszczony, ale niezniekształcony wynik.
rawgeometry
contour

Wydatność konturów wewnętrznych

Wysoka wydajność dla profesjonalnych rezultatów Automatyczne wykrywanie i skalowanie sylwetek wewnętrznych dla pełnej kontroli twórczej, zwłaszcza przy płytkich płaskorzeźbach.

Skalowanie dużych elementów powraca

Dużo szybciej uwydatnij lub zredukuj cechy modelu powyżej określonego rozmiaru. Pozwala to na ciekawe efekty, takie jak uwypuklenie łusek na smoku przy jednoczesnym stonowaniu ogólnego rozmiaru jego ciała.
largefeature

Eksport plików bryłowych (Solid Mesh) 🧊

Teraz możesz dodać geometrię zamykającą (tylną ścianę) do eksportowanych siatek.
backinggeom

Teraz w twoim języku 🌍

Relief Maker 2.0 jest w języku francuskim, niemieckim, hiszpańskim, polskim, włoskim i portugalskim. Program wyświetli się w języku używanym przez Twój system operacyjny.

Automatyczny wybór karty graficznej 💪

Relief Maker 2.0 automatycznie wybiera najmocniejszą kartę graficzną w systemie, zapewniając pełne wykorzystanie dostępnego sprzętu.

Opcja kamery ortograficznej 📷

Przełącznik kamery ortograficznej pozwala na oglądanie sceny bez zniekształceń perspektywy, dając więcej możliwości realizacji wizji artystycznej płaskorzeźby.

Zapisz się do naszego
Podaj nam swój email, aby otrzymać ważne informacje wcześniej niż inni.
NewsletterA