fbpx

Chciałbym zrobić odbicie lustrzane kompletnej części blaszanej, ale standardowe narzędzie Lustro operacji nie odbija zagięć, jak sobie z tym poradzić?

Z taką sytuacją można poradzić sobie wykonując kilka prostych kroków:

 

  1. Stwórz swoja kompletną, bazową część blaszaną w środowisku modelowania elementów blaszanych i zapisz ją.

  2. Teraz stwórz nową część w środowisku modelowania części (NIE w środowisku modelowania elementów blaszanych jak wcześniej).
  3. Następnie z menu wybierz narzędzie operacji Bool’a – Suma Bool’a i wybierz wcześniej stworzoną część, którą chcesz odbić lustrem. Kliknij, aby wstawić element.

  4. Kolejnym krokiem jest zrobienie odbicia lustrzanego za pomocą narzędzia Skalowanie lub Lustro. Wybieramy Typ skalowania – Lustro oraz wskazujemy odpowiednią płaszczyznę lustra.

 

I gotowe, mamy odbicie lustrzane naszego elementu blaszanego.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o Alibre?
Pozostaw maila - skontaktujemy się z Tobą. Twój adres mailowy będzie użyty tylko do kontaktu w sprawie Alibre. Nie przekazujemy nikomu Twoich danych i nie będziemy Cię spamować.
Zapisując się do newslettera wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego informacji handlowych wysyłanych przez DATACOMP IT Sp. z o.o. na zlecenie osób trzecich. Przyjmuję do wiadomości, że udzielenie tej zgody jest całkowicie dobrowolne i jeśli nie chcę, nie muszę jej udzielać a także mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem oraz że zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej oraz z Polityką Prywatności, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.