Z taką sytuacją można poradzić sobie wykonując kilka prostych kroków:

 

  1. Stwórz swoja kompletną, bazową część blaszaną w środowisku modelowania elementów blaszanych i zapisz ją.

  2. Teraz stwórz nową część w środowisku modelowania części (NIE w środowisku modelowania elementów blaszanych jak wcześniej).
  3. Następnie z menu wybierz narzędzie operacji Bool’a – Suma Bool’a i wybierz wcześniej stworzoną część, którą chcesz odbić lustrem. Kliknij, aby wstawić element.

  4. Kolejnym krokiem jest zrobienie odbicia lustrzanego za pomocą narzędzia Skalowanie lub Lustro. Wybieramy Typ skalowania – Lustro oraz wskazujemy odpowiednią płaszczyznę lustra.

 

I gotowe, mamy odbicie lustrzane naszego elementu blaszanego.

 

Chciałbym zrobić odbicie lustrzane kompletnej części blaszanej, ale standardowe narzędzie Lustro operacji nie odbija zagięć, jak sobie z tym poradzić?